נתניהו על התאונה הקשה: "עודכנתי; מתפלל לשלום הנפגעים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו על התאונה הקשה: "עודכנתי; מתפלל לשלום הנפגעים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתאונה הקשה ואמר: "מחזק את כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה שעוסקים כעת בחילוץ ובטיפול בנפגעים. כולנו מתפללים לשלום הנפגעים" | על הפיגוע הקשה אמר: "נבוא חשבון עם הרוצח; בשבוע הבא יחל קיזוז שכר המחבלים מהתקציב"

נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה היום (ראשון) לתאונה הקשה שאירעה בכביש 443 בה נהרגו שתי נוסעות ונפצעו 41 נוסעים נוספים. "עודכנתי לפני זמן קצר על התאונה הקשה שהתקיימה בכביש 443. אני מחזק את כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה שעוסקים כעת בחילוץ ובטיפול בנפגעים. כולנו מתפללים לשלום הנפגעים", אמר נתניהו.

באשר לפיגוע הקשה שאירע בירושלים ביום חמישי האחרון, אמר: "ביום חמישי נרצחה באכזריות נוראה אורי אנסבכר הי"ד. אני מבקש לשבח את כוחות הביטחון שפעלו במהירות מופתית. תוך שעות ספורות הם איתרו ולכדו את הרוצח. במוקדם או במאוחר, במקרה זה במוקדם, ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע בנו ואנחנו באים עמם חשבון".

נתניהו אמר: "בשמי, בשם חברי הממשלה ובשם עם ישראל כולו, אני מבקש להביע את תנחומינו הכנים, היוצאים מעומק הלב, למשפחת אנסבכר ביגונם הכבד".

בהמשך לפיגוע, אמר נתניהו: "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא".

לסיום, התייחס ראש הממשלה לנסיעתו לוועידה בוורשה: "השבוע אני אצא לוועידת השלום והביטחון שמתקיימת בוורשה. אני אפגש שם עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, עם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו ועם מנהיגים נוספים. הנושא הראשון שעומד על הפרק הוא איראן – כיצד להמשיך למנוע את הניסיונות שלה להתבסס בסוריה, כיצד למנוע את התוקפנות שלה באזור ומעל הכל – כיצד למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני".



0 תגובות